+36 1 353 6803  I info@impactworks.hu

Employer Branding

A munkáltatói márka (employer brand), valamint annak felépítése, fejlesztése és megújítása modern gazdasági környezetünkben jelentősen túlmutat a szervezet értékeinek egyszerű bemutatásán.

Bár a klasszikus belső és külső kommunikációs elemek önmagukban is képesek hatást elérni, alkalmazásuk valós ereje akkor mutatkozik meg igazán, ha ezeket integrált szervezetfejlesztési tevékenység keretében, a szervezet átfogó és HR- stratégiái céljaival összhangban használjuk.

Az Impact Works és ügyfelei számára egyértelmű: egyetlen márka sem érhet el tartós hatást, ha nem foglalkozunk célzottan a termékkel – ami ebben az esetben a munkavállalói élmény és a vállalati kultúra. Ezért tevékenységeink a komplementer és a szinergikus hatások mentén foglalják egységes rendszerbe a munkáltatói márkakommunikációt és a szervezetfejlesztést.

MÓDSZERTANUNK

KUTATÁS ÉS ELEMZÉS

Egy megalapozott szervezetfejlesztési tevékenység vagy HR-kommunikációs kampány indítása előtt egy alapvető kérdésre kell megtalálnunk a választ: Mivel érjük el a legnagyobb pozitív hatást?

Az Impact Works adatalapú elemzési szolgáltatásai tiszta képet adnak az adott vállalat állapotáról. Így a döntéshozók jobban megérthetik, hogy mely tényezőkre és hatásokra kell összpontosítaniuk a jövőbeni fejlesztéseket. Az elemzés feltárja azokat a szervezeti erősségeket is, amelyek biztos alapot nyújtanak a márka- és HR-stratégiához és kommunikációhoz.

STRATÉGIAI TANÁCSADÁS

Miután meghatároztuk a fejlesztési irányokat, azt is látnunk kell, hogy milyen állomásokon és lépéseken keresztül fogjuk elérni a kitűzött célokat.

Legyen szó akár egyéni, akár szervezeti szintű kihívásról, vezető döntéshozóknak nyújtott stratégiai tanácsadással készítjük elő a megvalósítást. Ügyfeleink számára HR, szervezetfejlesztési és kommunikációs stratégia, valamint kampányok koncepcionális kialakításához és megtervezéséhez dolgozunk ki hatékony megoldásokat.

AKTIVÁLÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓ

Tanácsadók és stratégák akkor érzik magukat elemükben, ha problémákon dolgozhatnak – mi a megoldásból is szeretjük kivenni a részünket.

Megközelítésünk egyszerű: integrált ügynökségi csapatunk a projektmenedzsmenttől a kreatív tervezésen át a kivitelezésig magas szakmai színvonalon és kiemelkedő gondossággal old meg minden rábízott feladatot.

A kommunikációs megoldásokon túlmenően átfogó szakértelemmel rendelkezünk szervezetfejlesztés terén is. Így igény esetén az Impact Works egyéni és csoportos képzésekkel, ill. kompetencia- HR-fejlesztő programokkal teszi teljessé a stratégiai együttműködést.

Kutatás és elemzés

Adatvezérelt világban élünk, és ez alól a HR és a kommunikáció sem kivétel. Elemzési módszertanunk segítségével a szervezet több szintjéről szerzünk adatokat, véleményeket és percepciókat, hogy ezeket szintetizálva valós és használható információhoz jussunk, átfogó képet adva ügyfeleinknek a szervezetükről.

Tovább

Munkáltatói márkastratégia

A munkaerőpiaci kihívások nyomására számos vállalat szeretne magáról valami újat, szépet és érdekeset mondani. Ám ha az üzenetek nem illeszkednek semmilyen keretrendszerbe és nem adnak hiteles képet a szervezetről, a kommunikáció a tervezett céllal ellentétes hatást válthat ki munkavállalók körében.

Tovább

Kommunikációs stratégia

Mit jelent számunkra a kommunikációs stratégia? A márkastratégia kreatív “fordítását”: a nagy ötletet, ami mozgásba lendíti a márkát és bevonja a célcsoport tagjait.

Tovább

Munkavállalói élményfejlesztés

Munkavállalói élmény: csupán HR-frázis a modern időkre vagy stratégiai fontosságú fókuszpont a szervezetek számára? Az Impact Works és ügyfelei egyértelműen az utóbbiban hisznek, mert a kollégák teljesítménye és a cégünk hatékonysága szorosan összefügg, valamint a pandémiás helyzet különböző mértékben és módon hatott a különböző életciklusokra és munkavállalói körökre.

Tovább

Reboarding

Az irodai környezetbe és munkarendbe történő visszatérés ugyanis kihívást jelent, munkavállalóknak és a munkáltatónak egyaránt. Ennek megelőzésére átfogó keretrendszert alakítunk ki ügyfeleink részére, mely lehetővé teszi, hogy segítsük a zökkenőmentes visszatérést, valamint fenntartsuk a munkatársak elkötelezettségét és bizalmát a munkáltatójuk felé.

Tovább

Recruitment & onboarding optimalizáció

Az új kollégákban a toborzási és az integrációs folyamat (onboarding) során alakulnak ki a legmeghatározóbb élmények a vállalatról. Ezért fontos, hogy ezek a folyamatok és a hozzájuk kapcsolódó kommunikáció optimálisan működjenek és valóban a munkáltatói márkát erősítsék.

Tovább

Remote kultúra építése

A vállalati/szervezeti kultúra átalakítása egy összetett feladat, amely okos megoldásokat kíván. Ehhez kínálunk egy egyedi igényekre szabható, moduláris rendszert, melynek elemei önállóan is alkalmazhatók, ill. összekapcsolhatók és egységes keretbe illeszthetők.

Tovább

Külső kommunikáció

Napjainkban a munkáltatók jelentős erőfeszítéseket tesznek azért, hogy a rátermett és kvalifikált tehetségeket megtalálják, megszólítsák és bevonzzák a munkaerőpiacról. Az eredményes munkáltatói márkaépítéshez és toborzáshoz hiteles, figyelemfelkeltő és vonzó kommunikációs kampányokra és jelenlétre van szükség, melyek a célcsoport fogékonysági jellemzőihez illeszkedve jelenítik meg a vállalat kiemelt erősségeit, stílusát és kultúráját a jövőbeli kollégák számára.

Tovább

Belső kommunikáció

Hirdetőtábla, faliújság és e-mail - bevált megoldások, azonban a modern munkavállalók számára ezek a csatornák már nem nyújtanak elegendő interakciós lehetőséget és információt. Digitális megoldásaink és a munkavállalók személyes kapcsolataira építő koncepcióink segítségével, új lendületet adunk a vállalati kommunikációnak.

Tovább