Stratégiai és célzott employer branding megoldások tanácsadói támogatással. Tarts velünk és pillants bele, hogyan dolgozunk!
Az adatokat saját fejlesztésű, komplex módszertan alapján gyűjtjük, hogy építhessünk rájuk. Stratégiát, EVP-ket, szervezeti diagnózist, kampány koncepciót és belső kommunikációt. A munkavállalói életciklus bármely pontján adódik kihívás, holisztikus és emberközpontú szemlélettel adunk releváns válaszokat. Következetesen építjük a munkáltatói márkát, miközben időről-időre friss és progresszív irányokat integrálunk. Hiszünk a célcsoportra szabott üzenetek és kommunikációs mátrix erejében és látjuk is ennek eredményét. Rugalmasan mozgunk a HR és kommunikációs szempontok között, változatos kompetenciákkal és sokrétű tapasztalatokkal támogatva ügyfeleinket.
Elmélyülten kutatunk, inspiráltan tervezünk, hatékonyan aktiválunk.
MÓDSZERTANUNK
KUTATÁS ÉS ELEMZÉS
Egy megalapozott szervezetfejlesztési tevékenység vagy HR-kommunikációs kampány indítása előtt egy alapvető kérdésre kell megtalálnunk a választ: Mivel érjük el a legnagyobb pozitív hatást?
Az Impact Works adatalapú elemzési szolgáltatásai tiszta képet adnak az adott vállalat állapotáról. Így a döntéshozók jobban megérthetik, hogy mely tényezőkre és hatásokra kell összpontosítaniuk a jövőbeni fejlesztéseket. Az elemzés feltárja azokat a szervezeti erősségeket is, amelyek biztos alapot nyújtanak a márka- és HR-stratégiához és kommunikációhoz.
STRATÉGIAI TANÁCSADÁS
Miután meghatároztuk a fejlesztési irányokat, azt is látnunk kell, hogy milyen állomásokon és lépéseken keresztül fogjuk elérni a kitűzött célokat.
Legyen szó akár egyéni, akár szervezeti szintű kihívásról, vezető döntéshozóknak nyújtott stratégiai tanácsadással készítjük elő a megvalósítást. Ügyfeleink számára HR, szervezetfejlesztési és kommunikációs stratégia, valamint kampányok koncepcionális kialakításához és megtervezéséhez dolgozunk ki hatékony megoldásokat.
AKTIVÁLÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓ
Tanácsadók és stratégák akkor érzik magukat elemükben, ha problémákon dolgozhatnak – mi a megoldásból is szeretjük kivenni a részünket.
Megközelítésünk egyszerű: integrált ügynökségi csapatunk a projektmenedzsmenttől a kreatív tervezésen át a kivitelezésig magas szakmai színvonalon és kiemelkedő gondossággal old meg minden rábízott feladatot.
A kommunikációs megoldásokon túlmenően átfogó szakértelemmel rendelkezünk szervezetfejlesztés terén is. Így igény esetén az Impact Works egyéni és csoportos képzésekkel, ill. kompetencia- HR-fejlesztő programokkal teszi teljessé a stratégiai együttműködést.
![](https://impactworks.hu/wp-content/uploads/2023/10/roadmap.jpeg)
Employer Branding Roadmap tervező workshop
Követni a piaci változásokat, mégis fókuszáltnak maradni. Egyszerre figyelni a potenciális munkavállalói célcsoportok igényeire és a belső megrendelők kéréseire. Kitűnni a versenytársak között, mégis hitelesen kommunikálni. Olyan kihívások, melyek feloldásához elengedhetetlen, hogy időről időre messzebbről nézzünk rá céljainkra, priorizáljunk és strukturáljunk, hogy konzisztensen építsük tovább munkáltatói márkánkat.
![](https://impactworks.hu/wp-content/uploads/2023/10/IW-WEBLAP_Toborzas_HU.png)
Adatalapú toborzási perszónák
Aki első kézből ismeri a célcsoportra szabott üzenetek és a gondosan választott kommunikációs csatornák erejét, az komoly előnnyel indul a munkaerőpiacon kialakult versenyben. Ehhez nyújtanak kézzelfogható segítséget a toborzási perszónák, melyek segítségével könnyen meghatározható, hogy milyen csatornán, hogyan és mit érdemes leginkább kommunikálni a sikeres toborzás érdekében.
![](https://impactworks.hu/wp-content/uploads/2023/10/IW_versenytars.jpg)
Versenytárs elemzés
Hogyan lehetnénk a legattraktívabb munkáltatók között, amikor a versenytársak is épp ezen dolgoznak? Versenytárselemzésünk digitális fókusszal és adatvezérelt megközelítéssel ad válaszokat, ezáltal biztos alapot a munkáltatói márkaépítés következő lépéseinek tervezéséhez.
![](https://impactworks.hu/wp-content/uploads/2023/10/IW_EB-strat.jpg)
Munkáltatói márkastratégia
A munkaerőpiaci kihívások nyomására számos vállalat szeretne magáról valami újat, szépet és érdekeset mondani. Ám ha az üzenetek nem illeszkednek semmilyen keretrendszerbe és nem adnak hiteles képet a szervezetről, a kommunikáció a tervezett céllal ellentétes hatást válthat ki munkavállalók körében.
![](https://impactworks.hu/wp-content/uploads/2023/10/IW-WEBLAP_tobi-kampany_HU.png)
Külső toborzó kampány
Kritikus pozíciócsoportok, ahol a munkaerőhiány már a napi üzleti működést és vállalati célokat veszélyezteti? Ambiciózus toborzási célok, amelyek hangos kommunikációt igényelnek? Most, hogy a hiányszakmák egyre bővülő listája mellett az általános munkaerőhiány nehezíti a felvételt, még inkább felértékelődnek a célzott és látványos kommunikációs kampányok.
![](https://impactworks.hu/wp-content/uploads/2023/10/IW-WEBLAP_allashirdetes_HU.png)
Álláshirdetések optimalizálása
A toborzás legősibb és esszenciális eszköze az álláshirdetés, elkészítése mégsem evidencia. Megalapozott útmutatóval az alapoktól építkezünk és a bevonzást leginkább támogató üzenetekig íveljük a kommunikációt. Mi mindent adunk még hozzá a sikeres restarthoz?
![](https://impactworks.hu/wp-content/uploads/2023/10/IW-WEBLAP_belso-kampany_HU.png)
Belső elkötelezettség növelő kampány
Jól teljesítő, lelkes kollégák. Lojalitás a vállalat felé. Munkavállalói elégedettség, amit még a konkurencia is megirigyel. Minden HR csapatnak álma a munkavállalói közösség megerősítése, és szerencsére a legtöbben aktívan tesznek is érte. Ezt az ember- és tehetségközpontú megközelítést viszi sikerre a belső kommunikáció, hogy a híreket és változásokat is pozitív attitűddel fogadják a kollégák.
![](https://impactworks.hu/wp-content/uploads/2024/02/IW-WEBLAP_Social-media_ENG.png)
Social media management
A közösségi média térben navigálni egy munkáltatói márkát minden csatornánál izgalmasabb kihívás. A platformok és felhasználói trendek folyamatosan változnak, de a következetesség és az átgondolt tartalom mindig nyer. Mi mindent hozhat a közösségi média, ha nem csak úgy kipipáljuk ezt a megkerülhetetlen feladatot?