Barion Pixel
+36 1 353 6803  I info@impactworks.hu

Employer Branding Roadmap tervező workshop

EMPLOYER BRANDING ROADMAP TERVEZŐ WORKSHOP

A kihívásokra strukturált megoldási terv a válaszunk

Megterhelő helyzet, amikor a mindennapi munka során számos stakeholder érdekei között kell közvetíteni és a változó kihívások folyton új megoldásokat kívánnak. Ha közben elveszik a lényeg, ráadásul a projektvezetők sokszor csak futnak maguk után, határozottan érdemes megállni egy pillanatra és belefogni a stratégiai roadmap tervezésbe!

Milyen trendek alakítják jelenleg a munkaerőpiaci folyamatokat? Mit érzel prioriátásnak a munkáltatói márkaépítésben és mi az, ami leginkább szolgálja a stratégiai célokat vagy a HR terveit? Egymásra épüljenek a kommunikációs elemek, vagy inkább laza mátrixban töltsék ki az évet? Milyen lesz az optimális aránya a megtartást támogató belső kommunikációnak és a toborzást felpörgető kampányoknak? Vannak olyan sajátosságok, amelyeket figyelembe kell venned? Mennyi a pont elég projekt és mennyi a reálisan kivitelezhető?

A workshop során ezekre a kérdésekre keressük meg a válaszokat, kiaknázva EB tanácsadóink sokéves szakmai tapasztalatát. Célunk, hogy mindössze két alkalom alatt egy pontos iránytűként funkcionáló roadmappel vághass neki a következő időszaknak, ami egyszerre ambiciózus és realista, trendekre érzékeny és vállalatra szabott.

MOST VAN ITT AZ IDEJE

Az irány és a prioritások kijelöléséhez

  • túl sok a terv és projekt, elveszett a fókusz a munkáltatói márka építése során
  • átalakul vagy bővül a csapat, az employer brandingért felelős kollégák és a belső stakeholderek összehangolt munkájához kell egy biztos alap
  • jelentős vállalati mérföldkőhöz érsz a következő évben, ami extra felkészültséget kíván (legyen az egy évforduló, bővülés, változásmenedzsment projekt)
  • változnak a célok, így ideje egy nyitottabb hozzáállásnak, hiszen a korábbi gyakorlatok már nem megfelelően szolgálják az aktuális terveket

Amikor inspiráló, friss szempontokra van szükség a tervezésben

  • a vállalat szeretné új HR-kommunikációs és EB megoldásokkal támogatni az eddigi belső kommunikációt vagy munkáltatói márkaépítést
  • amikor elfogulatlan, külső szakértői szemre van szükség a tervezésben
  • ha a belső érdekek összeegyeztetése vagy döntéshozás profi facilitálást kíván
  • budget tervezés előtt

STARTVONALTÓL A KVANTUMUGRÁSIG

A workshopok alkalmával egy szűk és releváns kör bevonásával, közösen térképezzük fel, melyek a valódi prioritások a vállalati célok között és milyen ötletek segítik leginkább megvalósításukat. Sodródás helyett a gondos tervezésben hiszünk: ehhez partnereink hozzák az adatokat, mi pedig a módszertant, így a közös munka során akár régóta húzódó dilemmákra vagy bizonytalan helyzetekre is megtaláljuk a választ.

A megszülető akcióterv képes katalizálni a megvalósítást és a kristálytiszta fókuszpontok a teljes év során irányt adnak majd a napi munkának. Emellett abban is támogatjuk ügyfeleinket, hogy minél sikeresebben érvényesítsék a szakmai szempontokat, amikor a döntéshozók támogatását szeretnék elnyerni.

ÚTON A VÁLASZOKHOZ

A vállalatra szabott munkáltatói kommunikációs roadmapet 2×4 órás, egy tréner és egy tanácsadó kollégánk által facilitált workshop során alakítjuk ki:

  1. Az első alkalom során összegyűjtünk és rendszerezünk minden inputot, amely a stratégiai roadmap kialakítását befolyásolja, miközben érzékenyítjük a HR és Kommunikációs terület kulcsszereplőit az együttműködésük fejlesztése érdekében. Trendek, célok, célcsoportok, stakeholderek és kötelező programelemek – a 4 órás alkalom végére pontosan látjuk, mik lesznek a roadmap rendezőelvei.
  2. A második alkalom célja, hogy a rendszerezett inputok mentén döntést hozzon, mely kommunikációs aktivitások kapnak fókuszt a közeljövőben és mi az optimális timing (jellemzően) egy teljes éves távlatba. Az összeállított roadmap reális és releváns, a céloknak megfelelően építkezik és egyértelmű vezérfonalat jelent a következő időszakban, hogy a lehető legjobban szolgálja a munkáltatói márkaépítést.

Miután a fókuszpontokat kitűztük a következő időszakra, segítünk a megvalósításukban is! Legyen a tervek között egy külső toborzó kampány vagy épp egy belső elkötelezettség növelő aktivitás, kreatív szakértői csapatunkkal a koncepciótól a teljeskörű kivitelezésig támogatjuk a hatékony és hatásos munkáltatói márkaépítést.

Ajánlatkérés