Barion Pixel
+36 1 353 6803  I info@impactworks.hu

Külső toborzó kampány

A MUNKÁLTATÓI MÁRKAISMERTSÉGTŐL A SIKERES TOBORZÁSIG

Kimunkált EVP-k. Hitelesség. Relevancia. Az employer branding alapelvei, szinkronban a vállalat megalapozott munkáltatói márka stratégiájával, épp olyanok, mint egy fel nem fedezett tehetség. Amíg nem állítjuk reflektorfénybe a vállalat értékígéreteit, profin kihangosítva azokat a megfelelő csatornákon, a teltházban sem reménykedhetünk.

Az aktuális trendekre érzékenyen és globális nagyvállalati ügyfélkörrel szerzett tapasztalatainkra építve a kampánytervezést a kontextus feltérképezésével indítjuk. Leghasznosabb szövetségeseink az EB stratégia, a perszóna alkotás és a versenytárselemzés, de akár egy pontos brief is elég az induláshoz. Kreatív és szakértői csapatunkkal olyan koncepciókban gondolkodunk, amelyek egyensúlyba hozzák a friss ötleteket az arculati keretekkel és a márkáról kialakult képpel. A nagykövetek kiválasztásától a fotó- és videóprodukciós feladatokon át a médiavásárlásig visszük a folyamatot. Közben egy pillanatra sem veszítjük el a fókuszt: szövegírásban, hirdetési formában és csatornaválasztásban a legerősebb insightok és a célcsoportról alkotott kép vezetnek minket.

A kampányfejlesztés során abban támogatjuk ügyfeleinket, hogy az instant megoldáskeresés mellett a következetes márkaépítés se szoruljon háttérbe: kommunikálják fő értékeiket saját stílusukban. Számunkra a jól eltalált kampány azt jelenti, két eredményt érhetünk el: hatékonyan támogatjuk a toborzási célokat, miközben minden egyes kampányszakasszal erősödik a munkáltató ismertsége és pozitív megítélése.

MOST VAN ITT AZ IDEJE

Kritikus pozíciócsoportok betöltéséhez

  • amikor a HR célzott és releváns módon kívánja megszólítani a potenciális jelölteket
  • ha szaktudásban vagy lokációban, avagy specifikusan keres új kollégákat a cég
  • amikor eljött az ideje, hogy a cég új dimenzióba emelje a munkáltatói márkaismertséget

Nagylétszámú munkaerő felvételnél

  • új központ, divízió vagy telephely indulásakor
  • amikor a sikeres stratégiához nélkülözhetetlenné válik a láthatóság és ismertség, legyen az digitális vagy out of home felületeken
  • ha a karrier oldalt hatékony forgalomtereléssel szeretné megtámogatni a vállalat
  • ha szeretnénk felrázni, aktiválni a passzív munkát keresőket és ezzel tágítani a potenciális munkavállalói kört

TŰNJ KI, SZÓLÍTSD MEG!

Egy eredeti ötlet, egy bátor vizuális keretrendszer, megkapó szlogen vagy energetizáló call to action? A toborzó kampány a candidate journey első élménye, így tervezése során az egyik legizgalmasabb kihívás a kreatív koncepció. Ehhez osztunk most meg két best practice-t.

A pontos célcsoport definiálás és kidolgozott jelölt perszónák nagyban megkönnyítik, hogy általános hirdetés helyett specifikus tartalommal szólítsuk meg a jelölteket. Ha a hirdetést közel érzik saját világukhoz, céljaikhoz és elképzeléseikhez, és az általuk preferált csatornákat választjuk ki, azt a konverziós arányok is tükrözni fogják.

Ahogy a stratégiaalkotásnál, az Impact Works szakértői csapata a kampányfejlesztésnél is holisztikusan gondolkodik. A hirdetéstől azt is várjuk, hogy bizalmat építsen. Ezért támogatjuk a nagyköveti programokat és saját tapasztalataink megerősítenek abban, milyen átütő ereje van a saját kollégákkal készült vizuáloknak és az általuk megfogalmazott, őszinte ajánlásoknak.

ÚTON A VÁLASZOKHOZ

1-2. hét

Aktuális cél, célcsoport és hirdetési budget definiálása

Alapozás: arculat és stratégia, versenytársak és jelölt perszónák

 

3-5. hét

Kreatív koncepció fejlesztés: üzenetek meghatározása, vizuális irányvonal

Hirdetési- és csatornamátrix tervezés, KPI-ok meghatározása

Kampányterv prezentálása

 

6-8. hét

Elfogadott key visual és kulcsüzenetek mentén hirdetési kampány előkészítése

Fotó/video produkciós feladatok – koncepciótól függően

Kreatív mutációk elkészítése

Média vásárlás és setup – igény szerint

 

A kampányfejlesztés jó alkalmat ad egy komplexebb munkavállalói márkanagyköveti program felépítéséhez. A sikeres toborzáshoz szükséges belső kampánytól kezdve ennek része a legmeggyőzőbb testimonialok összegyűjtése (storytelling workshop és/vagy kutatás), de akár extra szerepkörök definálása (social media, toborzó események) és a nagyköveti közösség folyamatos építése is.

Ajánlatkérés