Kihívás
Egy nemzetközi bank, hazai leányvállalata számára kihívást jelentett a szervezet ‘talent programjában’ résztvevők aktivizálása, illetve annak elérése, hogy hatékonyabban képviseljék magukat a szervezet berkein belül, illetve az ügyfeleikben is maradandóan pozitív benyomást keltsenek.
Megoldás
A megoldást egy személyes márkaépítés tréning jelentette, amely során a karriermenedzsment főbb aspektusaival foglalkoztunk, majd pedig olyan szituációkra készítettük fel a résztvevőket, amelyekkel a mindennapok során találkozhatnak (tárgyalási szituációk, rövid bemutatkozó előadások, networking események). A tréning komplex felépítésének köszönhetően, a résztvevők nem csak magukról (motivációikról és erősségeikről), hanem a lehetőségeikről (potenciális csatornák és kontaktok), illetve a megfelelő kommunikációs technikákról is többet tudhattak meg.
Mi kellett hozzá?