Miben segítünk?
A konfliktusokat hajlamosak vagyunk fenyegető stresszhelyzetként megélni – és éppen ezért el is kerülni őket. Online térben ez a jelenség sajnos még erősebben érvényesül. De miért jelent ez kiemelten fontos kihívást? Az elhanyagolt személyes ellentétek visszavetik a távolról menedzselt kollégák teljesítményét és motivációját, ráadásul a szervezeti bizalom és elköteleződés is csökkenhet a feloldatlan, figyelmen kívül hagyott konfliktushelyzetek hatására. Éppen ezért kiemelten fontos magabiztos eszköztárral rendelkeznünk: időben fel kell ismernünk, és megfelelően kell tudnunk kezelni a konfliktusokat.
Hogyan segítünk?
Megvizsgáljuk, hogy miben térnek el a virtuális térben megjelenő konfliktusok a személyes konfliktushelyzetektől és megnézzük, mik lehetnek a megfelelő stratégiák a kezelésükre.
Áttekintjük a konfliktushelyzetek különböző lehetséges nézőpontjait és aspektusait, támogatva a mélyebb megértést a megoldásfókusz érdekében.
Adekvát, könnyen megtanulható, a gyakorlatban használható eszközöket adunk a virtuális konfliktushelyzetek kezeléséhez.
Rávilágítunk, hogy egy-egy konfliktushelyzet milyen hatást gyakorol a teljes szervezetre – azaz milyen előnyei vannak, ha nem hagyjuk ezeket a súrlódásokat megoldatlanul.
Szerepjátékon keresztül a szervezetben megjelenő valós konfliktushelyzeteket szimulálunk, és közösen megvizsgáljuk, hogyan lehetne konstruktívan megoldani az adott helyzetet.
Remote Conflict Management Tréning
3×90 perc időtartamban, több alkalom során
Digitális lebonyolítás, 4 fős csoport, 1 trénerrel
A tréninget követően a résztvevők képesek lesznek a digitális térben felmerülő konfliktushelyzeteket hatékonyan és sikeresen kezelni.