+36 1 609 8163 I info@impactworks.hu

Kríziskommunikációs tesztelés

Válságmodellezés és megoldási forgatókönyvek szimulációja egy FMCG nemzetközi vezetőségének

Kríziskommunikációs tesztelés

Kihívás

Egy multinacionális FMCG vállalat hazai leányvállalatának, vezetőségi csapata számára fontos volt, hogy felkészüljenek egy esetleges krízishelyzetre. A cél, egy kríziskommunikációs workshoppal egybekötött szimuláció lebonyolítása volt. Mivel a vezetőség tagjai különböző nemzetiségűek voltak, ezért különösen fontos volt, hogy a csapatok dinamikáját is monitorozzuk.

Megoldás

A szimuláció során magyar nyelvű sajtóanyagok (online cikk, rádiós tudósítás, panaszos Facebook üzenetek), illetve fiktív karakterek (NÉBIH képviselője) is szerepet kaptak. A helyzet életszerűségének érdekében, tapasztalt színész segítségével, egy dühös fogyasztó is meglátogatta a vállalat képviselőit. A helyzeteket kamerával rögzítettük, majd a résztvevőkkel együtt kielemeztük és egy összegző háttéranyagot is készítettünk a számukra.

Mi kellett hozzá?

Média-tapasztalat: 70%
Sajtófigyelés: 20%
Színész bevonása: 10%