Barion Pixel
+36 1 353 6803  I info@impactworks.hu

Munkáltatói márkastratégia

A modern munkaerőpiaci kihívások sok munkáltatót kényszerít arra, hogy gyorsan mondjon magáról valami újat, szépet és megkapót – azonban ha a megfogalmazott üzenetek nem illeszkednek semmilyen keretrendszerbe, nem hitelesen festik le a szervezetet a munkavállalók oldaláról és a kezdeti percepciók vegyes érzelmeket váltanak ki az új kollégák körében, a hatás pont ellentétes lesz a kezdeti céllal. Véleményünk szerint mindezek elkerülése érdekében érdemes már a kezdetektől stratégiában gondolkodni.

Hogyan alakítunk ki az Impact Worksnél jól működő munkáltatói márkákat?

  • Szakértőink a vállalati viszonyrendszerek és folyamatok összetettségén keresztüllátva felmérik a szervezetet a kihívásoktól az erősségekig.
  • A márka hitelességének zálogaként feltárjuk a szervezet kulturális identitását.
  • A magasabb rendű üzleti célok egyértelmű támogatása érdekében létrehozzuk a munkáltatói márka pozícionálását.
  • Meghatározzuk a márka értékeit, személyiségjegyeit és hangvételét.
  • Kialakítjuk a márka EVP-jét, vagyis azokat a munkáltatói erősségeket, melyek megkülönböztetik a versenytársaktól és releváns vonzerővel bírnak a célcsoportra.
  • Igény szerint létrehozzuk vagy alakítjuk a munkáltatói márka saját vizuális identitását, természetesen teljes összhangban az ügyfél már meglévő arculati előírásaival, és azok megkötésein belül.

 

Aktuális lehet Nálad is? Vedd fel velünk a kapcsolatot!