Barion Pixel
+36 1 353 6803  I info@impactworks.hu

Álláshirdetések optimalizálása

AZ ÚJRASTRUKTURÁLÁSTÓL AZ INTELLIGENS TEMPLATE-IG

Miért fontos, hogy megkapó és hiteles legyen az álláshirdetés? Ez a felület kapja a legtöbb és legkoncentráltabb figyelmet a jelöltektől! Itt dől el, milyen kép alakul ki a potenciális jelöltben, és mennyire érzi a hívást, hogy mielőbb pályázzon. Ezen a pár percen múlik, hogyan méri fel a jelentkező a munkakört és a hozzá tartozó szakmai és személyes készségeket. A kölcsönös elégedettség a tét: a munkáltató a legjobb munkaerőt szeretné a sorai között tudni, a munkavállaló pedig arra vágyik, hogy előzetes várakozásai igazolódjanak.

Ügyfeleinket egy trendelemzéssel és haladó tippekkel dúsított útmutatóval és intelligens template-tel segítjük az ideális jelöltekért folyó kiélezett harcban. Ehhez első lépésként áttekintjük az aktuális hirdetéseket és a versenytársak hirdetéseit, majd releváns és hatékony formában strukturáljuk újra mindazt, amit fontos megmutatni a vállalat értékeiről és a közösségről, a konkrét pozícióról.

Átgondolt és hiteles üzenetrendszer, precíz arányérzék, a közvetlenség és szakmaiság egyensúlyát megtartó stílus, a munkaadói márkát erősítő vizuális elemek – az eredményes hirdetések minden aspektusát finomhangoljuk. Az eredményt kulcsrakészen adjuk át a HR és toborzó kollégáknak a jövőbeli álláshirdetések sikeres elkészítéséhez.

MOST VAN ITT AZ IDEJE

A toborzás támogatásához

  • amikor kevés, vagy nem releváns pályázat érkezik be, illetve a jelentkezők színvonalában remél változást a vállalat
  • ha a félreértések elkerüléséhez tisztább, konkrétabb megfogalmazásra van szükség (esetleg érkezett már olyan visszajelzés az onboarding és próbaidő alatt, hogy nem erre számított az új kolléga)
  • tehermentesítéshez, vagy a HR-kommunikációban eddig kevésbé jártas kollégák felkészítéséhez

Szintlépéshez a kommunikációban

  • ha szeretne a vállalat a sablonmegoldások és fáradt klisék helyett egyedi hangot megütni
  • amikor több csatornán, akár szimultán több recruiter és partner bevonásával zajlik a keresés, így annál inkább egységes megjelenésre és következetes munkaadói márkaépítésre van szükség

Stratégiai szemlélet esetén

  • amikor nincs lehetőség a teljes employer branding stratégia újragondolására, de a vállalat szeretné fejleszteni bevonzási képességét
  • ha a meglévő értékígéreteket eddig nem sikerült megfelelően átadni az álláshirdetésekben, vagy nehézséget okoz a legrelevánsabb EVP-k integrálása

ÚTMUTATÓ ÁLLÁSHIRDETÉSEKHEZ

A jövőbeli hirdetések összeállításához évtizedek szakmai tapasztalatát, az aktuális tendenciákat és munkaerőpiaci erőviszonyokat, valamint Ügyfelünk munkáltatói kommunikációját vetjük egybe.

Külső szemmel sokszor könnyebb rámutatni, mely értéküzenetek megkülönböztetőek és melyiket milyen formában érdemes hangsúlyozni az álláshirdetésekben. Ahogy a lényegkiemelés és a konkrétabb megfogalmazás is új szintre emelheti a hirdetéseket. Vezérfonalaink a hitelesség és holisztikus szemlélet.

A vállalatra szabott útmutató az általános információktól halad az konkrét teendők felé: betekintést nyújt a toborzó hirdetések általános trendjébe, majd könnyen bevethető tippekkel és megfontolásokkal segíti a toborzók munkáját. Végül egy konkrét álláshirdetés példáján keresztül mutatja be az új hirdetési struktúra használatát s egy sablonnal nyújt segítséget az aktuális hirdetések elkészítéséhez.

ÚTON A VÁLASZOKHOZ

1-2. hét

Problémák és célok

Aktuális hirdetések felmérése, kitekintés a versenytársakra

3-4. hét

Releváns trendek, tippek összeállítása

Útmutató álláshirdetések készítéséhez: tartalmi és formai felépítés

Álláshirdetés példa és template

 

A jelöltközpontú álláshirdetések kialakítását komplex perszónapképzéssel tudjuk támogatni, a friss és egyben következetes EB kommunikációhoz az EVP-k újravalidálását javasoljuk.

 

Ajánlatkérés