Miben segítünk?
Válsághelyzet bármikor, bárhol bekövetkezhet; leginkább akkor, amikor senki nem várja. A válságok veszélyeztetik a szervezetek működését, bevételkiesést eredményezhetnek és tönkre tehetik a cég, intézmény jó hírnevét. Ezért fontos, hogy az illető szervezet gyorsan és professzionálisan reagáljon a válsághelyzetekben.
Hogyan segítünk?
Egy krízis megfelelő kezelése sok esetben nem csak a veszteségminimalizálást tudja biztosítani, hanem erősítheti a szervezetbe vetett fogyasztói/partneri/állampolgári hitet, a szervezet hírnevét.
A krízis nem az új működési rendszerek kitalálásának időszaka, hiszen válság idején általában nagyon kevés idő áll rendelkezésre a válaszlépések megtervezésére.
Mi azt vállaljuk, hogy elemezzük a szervezet adottságait, áttekinthető válságkommunikációs tervet készítsünk megbízóink számára, és mindezt a gyakorlatban is kipróbáljuk.