Új típusú piackutatási rendszert fejlesztett ki az Impact Works Kft.
A projekt lényege egy új, brand nélküli, ún. white label típusú piackutató rendszer kialakítása és értékesítése. A rendszer tulajdonképpen egy alap, amelyet a megrendelők (vevők) a saját céljaik szerint testreszabhatnak, brandelhetnek és ezáltal saját piackutatásokat végezhetnek. A fejlesztés újdonságtartalmát az adja, hogy miközben egyre több márka és cég éri el fogyasztóit saját applikáción keresztül, az általunk fejlesztett rendszer integrálható a már futó, brandelt alkalmazásokba, így saját gamification elemekre épülő véleménykutató megoldással bővülhet a megrendelő sales / marketing célú applikációja. Fontos fejlesztési lépés, hogy a készülő prototípus QR kódos letöltésre is alkalmassá válik, így még egyszerűbben tudnak a vállalkozások új felhasználókat szerezni. Egyértelmű célunk a prototípus elkészítése után a termék exportja, külföldi piacokra vitele.
A projekt eredményeként létrejött prototípus rendszer és az arra épülő egyedi piackutatás segít jobban megismerni a fogyasztókat, és képes visszajelzést adni például a közvélemény alakulásáról, változásáról meghartározott ügyekben. Mindez a vállalkozásokat és intézményeket segíti a színvonalasabb ügyfélélmény elérésében, jobb és megalapozottabb döntések meghozatalában, javuló szolgáltatásokban és termékfejlesztésben. Ezek eredményeként pedig a forgalom növelésében, a gazdasági stabilitás és bővülés megteremtésében.
A projekt 2021. január és 2022. április között valósult meg a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal által a KKV START pályázati felhívás keretében biztosított, több mint 15 millió Ft vissza nem térítendő támogatás segítségével.
Projekt azonosító száma: 2020-1.1.1-KKV-START-2020-00323
Projekt címe: Új típusú piackutatási rendszer kifejlesztése az Impact Works Kft-nél
Elnyert támogatás: 15 086 400 Ft
Projekt megvalósítás időszaka: 2021.01.04 – 2022.04.30.
Társaságunk 2020. novemberében nyújtott be pályázatot egy új típusú piackutatási rendszer kifejlesztésére, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal által meghirdetett KKV START pályázati felhívásra. Projekttervünk pozitív elbírálásban részesült, melynek eredményeként több mint 15 millió Ft vissza nem térítendő támogatásban részesült vállalkozásunk.
A projekt lényege egy új, brand nélküli, ún. white label típusú piackutató rendszer kialakítása és értékesítése. A rendszer tulajdonképpen egy alap, amelyet a megrendelők (vevők) a saját céljaik szerint testreszabhatnak, brandelhetnek és ezáltal saját piackutatásokat végezhetnek. A fejlesztés újdonságtartalmát az adja, hogy miközben egyre több márka és cég éri el fogyasztóit saját applikáción keresztül, az általunk fejlesztett rendszer integrálható a már futó, brandelt alkalmazásokba, így saját gamification elemekre épülő véleménykutató megoldással bővülhet a megrendelő sales / marketing célú applikációja. Fontos fejlesztési lépés, hogy a készülő prototípus QR kódos letöltésre is alkalmassá válik, így még egyszerűbben tudnak a vállalkozások új felhasználókat szerezni. Egyértelmű célunk a prototípus elkészítése után a termék exportja, külföldi piacokra vitele.
A projekt eredményeként létrejött prototípus rendszer és az arra épülő egyedi piackutatás segít jobban megismerni a fogyasztókat, és képes visszajelzést adni például a közvélemény alakulásáról, változásáról meghartározott ügyekben. Mindez a vállalkozásokat és intézményeket segíti a színvonalasabb ügyfélélmény elérésében, jobb és megalapozottabb döntések meghozatalában, javuló szolgáltatásokban és termékfejlesztésben. Ezek eredményeként pedig a forgalom növelésében, a gazdasági stabilitás és bővülés megteremtésében.
A projekt eredményeként létrejött prototípus rendszer és az arra épülő egyedi piackutatás segít jobban megismerni a fogyasztókat, és képes visszajelzést adni például a közvélemény alakulásáról, változásáról meghartározott ügyekben. Mindez a vállalkozásokat és intézményeket segíti a színvonalasabb ügyfélélmény elérésében, jobb és megalapozottabb döntések meghozatalában, javuló szolgáltatásokban és termékfejlesztésben. Ezek eredményeként pedig a forgalom növelésében, a gazdasági stabilitás és bővülés megteremtésében.