Barion Pixel
+36 1 353 6803  I info@impactworks.hu

Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj a a 2018-as DreherFeszten kampányunkért

Büszkék vagyunk arra, hogy a Dreher Inside – Employer Branding a 2018-as DreherFeszten kampányunkkal bronz minősítést kaptunk az MPRSZ Employer Branding Award nagyvállalati kategóriájában. A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) szakmai díjának célja, hogy a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza, bemutassa és megismertesse a szakmai közönséggel.

A Dreher Inside munkáltatói márkánk tavaly első alkalommal vett részt külön helyszínnel és programokkal az évente a Dreher Sörgyárak területén megrendezett népszerű DreherFeszt fesztiválon.  A Dreher Inside jelenlétünkkel célunk az volt, hogy a HR kommunikációs üzeneteit a fesztivál nyújtotta komplex márkaélmény szerves részeként adjuk át a látogatóknak és a fesztivált toborzási célokra is használjuk.

DREHER INSIDE KAMPÁNY

A DREHER MUNKÁLTATÓI MÁRKAÉRTÉKEI

  • Tradíció és modernitás
  • Szürkeállomány
  • Konstruktív és támogató csapat

KAMPÁNY CÉLOK

  • A Dreher, mint munkáltató bemutatása a DreherFeszten
  • Saját, újszerű toborzási platform kiépítése
  • A potenciális és a meglévő munkavállalók megszólítása és bevonása
  • A munkatársi bevonódás, szenvedély és büszkeség növelése
  • A potenciális jelentkezők Dreher Karrierportálra terelése
  • A Dreher őszi állásbörzéjének népszerűsítése

CÉLCSOPORTOK

  • Friss diplomások / pályakezdők
  • Néhány éves tapasztalattal rendelkező fiatal szakemberek
  • Kékgalléros dolgozók
  • Értékesítési képviselők

A FELADAT

  • A 2018-ban ötödik alkalommal megrendezett DreherFeszten munkaadóként is bemutatni a vállalatot
  • Az employer brandinget az integrált márkaélmény részévé tenni

KIHÍVÁSOK

  • A gyár csak díszlet → a közönség nem gondol rá, hogy karrierlehetőséget rejt
  • Bulizni jönnek → nem szabad az érdeklődőkre erőszakolnunk a HR üzeneteket
  • Sötétben nem megy → a koncertek alatt, késő este már nem hatékony a kommunikáció → délutáni program a toborzás → rá kell vennünk a célcsoportot, hogy korán jöjjenek → program + ösztönző

A munkatársak számára is élménnyé kell tenni → programok, előkészületek, hogy megmutathassák magukat

KONCEPCIÓ

KREATÍV PLATFORM

A Dreher több, mint sörgyár: magasan képzett szakértők látnak el a termelésen kívül logisztikai, HR, marketing, értékesítés, pénzügyi és egyéb feladatokat nap, mint nap. Kínáljunk lehetőséget a sörgyár területén megrendezett fesztivál látogatóinak, hogy bepillanthassanak a cég valódi működésébe, hogy képet kapjanak a Dreher egyedülálló vállalati kultúrájáról! A munkatársak bevonásával tegyük lehetővé, hogy az érdeklődők maguk is bennfentessé váljanak! Ezt kínálta a Dreher Inside program.

DREHER INSIDE KARRIER LOUNGE

A Lounge az employer branding programok központi helyszíne volt. A Dreher munkatársi nagykövetekkel folytatott kötetlen beszélgetések mellett interaktív feladatok és játékok keretében bemutatkozott a HR, a marketing, az értékesítés, a pénzügy, a termelés és a logisztika szakterület, könnyed ízelítőt nyújtva a sokszínű feladatokból és érdekes kihívásokból. A cél az volt, hogy a résztvevők játékos formában próbálhassák ki magukat az egyes szakterületeken. Kiemelten fontos volt, hogy a Karrier Lounge és a benne kínált programok szervesen illeszkedjenek a fesztivál közegébe. A programot a HR koordinálta, ám a különböző területeket képviselő kollégák is aktívan részt vettek a közös ötletelésben, a feladatok jóváhagyásában és lebonyolításában. Így a szervezet ebben a projektben is megmutathatta a Dreher kultúrájára jellemző összetartást és büszkeséget. A rendezvény lebonyolításában 30 munkatárs vett részt.

KOMMUNIKÁCIÓ

ELŐ-KOMMUNIKÁCIÓ

A Dreher Inside felkerült a DreherFeszt hivatalos programjai közé és 26, a fesztivált hirdető online felületen és programajánlóban jelent meg 2018. augusztus során.

 

FACEBOOK KOMMUNIKÁCIÓ 

Intenzív, de könnyed, kedvcsináló kommunikációt folytattunk a Facebook oldalon, hogy minél több érdeklődőt vonzzunk a sátorba annak 4 órás nyitva tartása alatt. ​A posztok rendszeresen jelentek meg mind a Dreher vállalati Facebook oldalán, mind a Dreher márkaoldalon augusztus 21. és 31. között, ezzel egyúttal a DreherFeszt 2018 esemény oldalára terelve a látogatókat.

 

HELYSZÍNI KOMMUNIKÁCIÓ

Fontosnak tartottuk, hogy a sátor jelenlétére és programjaira a helyszínen is felhívjuk a figyelmet, ezért a Dreher kollégái már a fesztivál bejáratánál is osztották az Inside pecsétgyűjtő füzeteit és irányították az érdeklődőket a sátor felé. ​A sátor, mint helyszín felkerült a fesztivál irányító tábláira is, valamint a közönséget a nagyszínpadon a programokról folyamatosan tájékoztató műsorvezető rendszeresen buzdította a látogatókat a sátor felkeresésére.

 

UTÓ-KOMMUNIKÁCIÓ

A Dreher Inside Karrier Lounge-ban két filmet forgattunk. Az egyik egy Employer Branding videó, melyben a Dreher HR igazgatója beszél az eseményről és a Dreher munkáltatói márkaépítéséről. ​

Ezt a Dreher YouTube oldalán is közzétettük, az eseményről pedig sajtóközleményt írtunk, amit a videóval együtt adtunk ki. ​Videó link.

A másik film a Dreher munkáltatói márkaépítésében szintén újdonságnak számító CEO videó-sorozat első epizódjának egyik részlete volt, melyben Békefi Gábor vezérigazgató köszöni meg a munkát a programban résztvevő kollégáknak. ​Ez a videó belső használatra készült, e-mailben és a termelési területen kihelyezett LCD monitorokon keresztül jutott el minden Dreher kollégához.

EREDMÉNYEK

Az online sajtóban és a Facebookon folytatott kommunikációval széles körben és eredményesen értük el az érdeklődőket. ​A Facebook posztokkal közel 100 ezer embert szólítottunk meg. ​

A sátor nyitástól zárásig teljes kapacitással üzemelt, az érdeklődők folyamatosan vettek részt a feladatokban és szünet nélkül folytak az egyéni és csoportos beszélgetések. A nap során 160 regisztrált látogatót fogadtunk.

Az esemény pozitív visszhangot kapott mind a sajtóban, mind pedig a Dreher kollégáinak körében. ​ Generált sajtómegjelenéseink száma 32 volt.

A munkáltatói márka építése és a sörgyár, mint munkahely népszerűsítése mellett a Dreher olyan, a GDPR szabályozásnak megfelelő e-mail adatbázist tudott létrehozni, melyet hatékonyan alkalmazhat álláshirdetésében és munkáltatói márkájának további építésében, valamint HR programjai népszerűsítésében.

KONKLÚZIÓ

A Dreher Sörgyárak Zrt. rendhagyó módon mutatkozott be munkaadóként a nagyközönségnek azzal, hogy saját “otthonába” invitálta az érdeklődőket és könnyed, szórakoztató programok keretében mutatta meg a kulisszák mögött zajló összetett szakértői munkát, „bennfentessé” téve ezzel a látogatókat. ​

A Dreher Inside ezzel együtt összefogta a Dreher kollégáit és különböző részlegeit is, nagyszabású, az egész szervezetet megmozgató, a cég vezetőit is bevonó kampányban. ​

A Dreher Inside kampány nagyszámú generált sajtómegjelenést és magas közösségi média elérést ért el, ezzel hatékonyan építve a Dreher munkáltatói márkáját mind munkavállalói, mind szakmai körökben.

A DREHER INSIDE UTÓÉLETE

A Dreher tovább vitte a Dreher Inside kampányt és a 2018 novemberében megrendezett egyedi, saját szervezésű szakmai állásbörzéjére is Dreher Inside hangulattal készült.

Bár a rendezvény célja, célcsoportja és stílusa különbözött a Karrier Lounge-étól, a vizuális elemeket tovább gondoltuk, hirdetéseinket, kommunikációnkat és a rendezvény dekorációját a Dreher Inside-ra fűztük fel.