Büszkék vagyunk arra, hogy a Dreher Inside – Employer Branding a 2018-as DreherFeszten kampányunkkal bronz minősítést kaptunk az MPRSZ Employer Branding Award nagyvállalati kategóriájában. A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) szakmai díjának célja, hogy a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza, bemutassa és megismertesse a szakmai közönséggel. A Dreher Inside munkáltatói márkánk tavaly első alkalommal vett részt külön helyszínnel és programokkal az évente a Dreher Sörgyárak területén megrendezett népszerű DreherFeszt fesztiválon. A Dreher Inside jelenlétünkkel célunk az volt, hogy a HR kommunikációs üzeneteit a fesztivál nyújtotta komplex márkaélmény szerves részeként adjuk át a látogatóknak és a fesztivált toborzási célokra is használjuk. A DREHER MUNKÁLTATÓI MÁRKAÉRTÉKEI KAMPÁNY CÉLOK CÉLCSOPORTOK A FELADAT KIHÍVÁSOK A munkatársak számára is élménnyé kell tenni → programok, előkészületek, hogy megmutathassák magukat KREATÍV PLATFORM A Dreher több, mint sörgyár: magasan képzett szakértők látnak el a termelésen kívül logisztikai, HR, marketing, értékesítés, pénzügyi és egyéb feladatokat nap, mint nap. Kínáljunk lehetőséget a sörgyár területén megrendezett fesztivál látogatóinak, hogy bepillanthassanak a cég valódi működésébe, hogy képet kapjanak a Dreher egyedülálló vállalati kultúrájáról! A munkatársak bevonásával tegyük lehetővé, hogy az érdeklődők maguk is bennfentessé váljanak! Ezt kínálta a Dreher Inside program. DREHER INSIDE KARRIER LOUNGE A Lounge az employer branding programok központi helyszíne volt. A Dreher munkatársi nagykövetekkel folytatott kötetlen beszélgetések mellett interaktív feladatok és játékok keretében bemutatkozott a HR, a marketing, az értékesítés, a pénzügy, a termelés és a logisztika szakterület, könnyed ízelítőt nyújtva a sokszínű feladatokból és érdekes kihívásokból. A cél az volt, hogy a résztvevők játékos formában próbálhassák ki magukat az egyes szakterületeken. Kiemelten fontos volt, hogy a Karrier Lounge és a benne kínált programok szervesen illeszkedjenek a fesztivál közegébe. A programot a HR koordinálta, ám a különböző területeket képviselő kollégák is aktívan részt vettek a közös ötletelésben, a feladatok jóváhagyásában és lebonyolításában. Így a szervezet ebben a projektben is megmutathatta a Dreher kultúrájára jellemző összetartást és büszkeséget. A rendezvény lebonyolításában 30 munkatárs vett részt. ELŐ-KOMMUNIKÁCIÓ A Dreher Inside felkerült a DreherFeszt hivatalos programjai közé és 26, a fesztivált hirdető online felületen és programajánlóban jelent meg 2018. augusztus során. FACEBOOK KOMMUNIKÁCIÓ Intenzív, de könnyed, kedvcsináló kommunikációt folytattunk a Facebook oldalon, hogy minél több érdeklődőt vonzzunk a sátorba annak 4 órás nyitva tartása alatt. A posztok rendszeresen jelentek meg mind a Dreher vállalati Facebook oldalán, mind a Dreher márkaoldalon augusztus 21. és 31. között, ezzel egyúttal a DreherFeszt 2018 esemény oldalára terelve a látogatókat. HELYSZÍNI KOMMUNIKÁCIÓ Fontosnak tartottuk, hogy a sátor jelenlétére és programjaira a helyszínen is felhívjuk a figyelmet, ezért a Dreher kollégái már a fesztivál bejáratánál is osztották az Inside pecsétgyűjtő füzeteit és irányították az érdeklődőket a sátor felé. A sátor, mint helyszín felkerült a fesztivál irányító tábláira is, valamint a közönséget a nagyszínpadon a programokról folyamatosan tájékoztató műsorvezető rendszeresen buzdította a látogatókat a sátor felkeresésére. UTÓ-KOMMUNIKÁCIÓ A Dreher Inside Karrier Lounge-ban két filmet forgattunk. Az egyik egy Employer Branding videó, melyben a Dreher HR igazgatója beszél az eseményről és a Dreher munkáltatói márkaépítéséről. Ezt a Dreher YouTube oldalán is közzétettük, az eseményről pedig sajtóközleményt írtunk, amit a videóval együtt adtunk ki. Videó link. A másik film a Dreher munkáltatói márkaépítésében szintén újdonságnak számító CEO videó-sorozat első epizódjának egyik részlete volt, melyben Békefi Gábor vezérigazgató köszöni meg a munkát a programban résztvevő kollégáknak. Ez a videó belső használatra készült, e-mailben és a termelési területen kihelyezett LCD monitorokon keresztül jutott el minden Dreher kollégához. Az online sajtóban és a Facebookon folytatott kommunikációval széles körben és eredményesen értük el az érdeklődőket. A Facebook posztokkal közel 100 ezer embert szólítottunk meg. A sátor nyitástól zárásig teljes kapacitással üzemelt, az érdeklődők folyamatosan vettek részt a feladatokban és szünet nélkül folytak az egyéni és csoportos beszélgetések. A nap során 160 regisztrált látogatót fogadtunk. Az esemény pozitív visszhangot kapott mind a sajtóban, mind pedig a Dreher kollégáinak körében. Generált sajtómegjelenéseink száma 32 volt. A munkáltatói márka építése és a sörgyár, mint munkahely népszerűsítése mellett a Dreher olyan, a GDPR szabályozásnak megfelelő e-mail adatbázist tudott létrehozni, melyet hatékonyan alkalmazhat álláshirdetésében és munkáltatói márkájának további építésében, valamint HR programjai népszerűsítésében. A Dreher Sörgyárak Zrt. rendhagyó módon mutatkozott be munkaadóként a nagyközönségnek azzal, hogy saját “otthonába” invitálta az érdeklődőket és könnyed, szórakoztató programok keretében mutatta meg a kulisszák mögött zajló összetett szakértői munkát, „bennfentessé” téve ezzel a látogatókat. A Dreher Inside ezzel együtt összefogta a Dreher kollégáit és különböző részlegeit is, nagyszabású, az egész szervezetet megmozgató, a cég vezetőit is bevonó kampányban. A Dreher Inside kampány nagyszámú generált sajtómegjelenést és magas közösségi média elérést ért el, ezzel hatékonyan építve a Dreher munkáltatói márkáját mind munkavállalói, mind szakmai körökben. A Dreher tovább vitte a Dreher Inside kampányt és a 2018 novemberében megrendezett egyedi, saját szervezésű szakmai állásbörzéjére is Dreher Inside hangulattal készült. Bár a rendezvény célja, célcsoportja és stílusa különbözött a Karrier Lounge-étól, a vizuális elemeket tovább gondoltuk, hirdetéseinket, kommunikációnkat és a rendezvény dekorációját a Dreher Inside-ra fűztük fel.DREHER INSIDE KAMPÁNY
KONCEPCIÓ
KOMMUNIKÁCIÓ
EREDMÉNYEK
KONKLÚZIÓ
A DREHER INSIDE UTÓÉLETE