Adat-vezérelt világban élünk és ez alól a HR és a kommunikáció sem kivétel. Elemzési módszertanunk segítségével a szervezet több szintjéről szerzünk adatokat, véleményeket és percepciókat, hogy ezeket szintetizálva valós értéket képző információhoz jussunk, átfogó képet adva ügyfeleinknek szervezetükről.

Kutatási folyamatunk:
Szekunder kutatás – Az Impact Works Employee Experience Audit Checklist™ segítségével feltárjuk, milyen folyamatok, eszközök és elemek határozzák meg jelen pillanatban a szervezet munkavállalói élményét és munkáltatói brand-jét.
Kvantitatív primer kutatás – Az EVPrism™ munkavállalói kérdőívünk segítségével teljes képet szerzünk a szervezetről kialakult percepciókról és véleményekről, mindezt a munkahelyválasztásban legfontosabb szerepet játszó kategóriák mentén.
Kvalitatív primer kutatás – Egyértelmű előny, ha a fenti lépések során nemcsak megértjük, de részesei is leszünk a szervezet életének, ha megismerjük a szervezeti kultúrát. Mindezt strukturált vezetői interjúsorozattal, fókuszcsoportos beszélgetésekkel, workshopokkal érjük el, és különösen hasznosnak látjuk a néhány napos, tervezett elvegyülést a munkahelyi környezetben, vagyis a terepszemlét.