Barion Pixel
+36 1 353 6803  I info@impactworks.hu

Employer Branding

Stratégiai és célzott employer branding megoldások tanácsadói támogatással. Tarts velünk és pillants bele, hogyan dolgozunk! 

Az adatokat saját fejlesztésű, komplex módszertan alapján gyűjtjük, hogy építhessünk rájuk. Stratégiát, EVP-ket, szervezeti diagnózist, kampány koncepciót és belső kommunikációt. A munkavállalói életciklus bármely pontján adódik kihívás, holisztikus és emberközpontú szemlélettel adunk releváns válaszokat. Következetesen építjük a munkáltatói márkát, miközben időről-időre friss és progresszív irányokat integrálunk. Hiszünk a célcsoportra szabott üzenetek és kommunikációs mátrix erejében és látjuk is ennek eredményét. Rugalmasan mozgunk a HR és kommunikációs szempontok között, változatos kompetenciákkal és sokrétű tapasztalatokkal támogatva ügyfeleinket. 

Elmélyülten kutatunk, inspiráltan tervezünk, hatékonyan aktiválunk. 





MÓDSZERTANUNK

KUTATÁS ÉS ELEMZÉS

Egy megalapozott szervezetfejlesztési tevékenység vagy HR-kommunikációs kampány indítása előtt egy alapvető kérdésre kell megtalálnunk a választ: Mivel érjük el a legnagyobb pozitív hatást?

Az Impact Works adatalapú elemzési szolgáltatásai tiszta képet adnak az adott vállalat állapotáról. Így a döntéshozók jobban megérthetik, hogy mely tényezőkre és hatásokra kell összpontosítaniuk a jövőbeni fejlesztéseket. Az elemzés feltárja azokat a szervezeti erősségeket is, amelyek biztos alapot nyújtanak a márka- és HR-stratégiához és kommunikációhoz.

STRATÉGIAI TANÁCSADÁS

Miután meghatároztuk a fejlesztési irányokat, azt is látnunk kell, hogy milyen állomásokon és lépéseken keresztül fogjuk elérni a kitűzött célokat.

Legyen szó akár egyéni, akár szervezeti szintű kihívásról, vezető döntéshozóknak nyújtott stratégiai tanácsadással készítjük elő a megvalósítást. Ügyfeleink számára HR, szervezetfejlesztési és kommunikációs stratégia, valamint kampányok koncepcionális kialakításához és megtervezéséhez dolgozunk ki hatékony megoldásokat.

AKTIVÁLÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓ

Tanácsadók és stratégák akkor érzik magukat elemükben, ha problémákon dolgozhatnak – mi a megoldásból is szeretjük kivenni a részünket.

Megközelítésünk egyszerű: integrált ügynökségi csapatunk a projektmenedzsmenttől a kreatív tervezésen át a kivitelezésig magas szakmai színvonalon és kiemelkedő gondossággal old meg minden rábízott feladatot.

A kommunikációs megoldásokon túlmenően átfogó szakértelemmel rendelkezünk szervezetfejlesztés terén is. Így igény esetén az Impact Works egyéni és csoportos képzésekkel, ill. kompetencia- HR-fejlesztő programokkal teszi teljessé a stratégiai együttműködést.

Employer Branding Roadmap tervező workshop

Követni a piaci változásokat, mégis fókuszáltnak maradni. Egyszerre figyelni a potenciális munkavállalói célcsoportok igényeire és a belső megrendelők kéréseire. Kitűnni a versenytársak között, mégis hitelesen kommunikálni. Olyan kihívások, melyek feloldásához elengedhetetlen, hogy időről időre messzebbről nézzünk rá céljainkra, priorizáljunk és strukturáljunk, hogy konzisztensen építsük tovább munkáltatói márkánkat.

Tovább

Adatalapú toborzási perszónák

Aki első kézből ismeri a célcsoportra szabott üzenetek és a gondosan választott kommunikációs csatornák erejét, az komoly előnnyel indul a munkaerőpiacon kialakult versenyben. Ehhez nyújtanak kézzelfogható segítséget a toborzási perszónák, melyek segítségével könnyen meghatározható, hogy milyen csatornán, hogyan és mit érdemes leginkább kommunikálni a sikeres toborzás érdekében.

Tovább

Versenytárs elemzés

Hogyan lehetnénk a legattraktívabb munkáltatók között, amikor a versenytársak is épp ezen dolgoznak? Versenytárselemzésünk digitális fókusszal és adatvezérelt megközelítéssel ad válaszokat, ezáltal biztos alapot a munkáltatói márkaépítés következő lépéseinek tervezéséhez.

Tovább

Munkáltatói márkastratégia

A munkaerőpiaci kihívások nyomására számos vállalat szeretne magáról valami újat, szépet és érdekeset mondani. Ám ha az üzenetek nem illeszkednek semmilyen keretrendszerbe és nem adnak hiteles képet a szervezetről, a kommunikáció a tervezett céllal ellentétes hatást válthat ki munkavállalók körében.

Tovább

Külső toborzó kampány

Kritikus pozíciócsoportok, ahol a munkaerőhiány már a napi üzleti működést és vállalati célokat veszélyezteti? Ambiciózus toborzási célok, amelyek hangos kommunikációt igényelnek? Most, hogy a hiányszakmák egyre bővülő listája mellett az általános munkaerőhiány nehezíti a felvételt, még inkább felértékelődnek a célzott és látványos kommunikációs kampányok.

Tovább

Álláshirdetések optimalizálása

A toborzás legősibb és esszenciális eszköze az álláshirdetés, elkészítése mégsem evidencia. Megalapozott útmutatóval az alapoktól építkezünk és a bevonzást leginkább támogató üzenetekig íveljük a kommunikációt. Mi mindent adunk még hozzá a sikeres restarthoz?

Tovább

Belső elkötelezettség növelő kampány

Jól teljesítő, lelkes kollégák. Lojalitás a vállalat felé. Munkavállalói elégedettség, amit még a konkurencia is megirigyel. Minden HR csapatnak álma a munkavállalói közösség megerősítése, és szerencsére a legtöbben aktívan tesznek is érte. Ezt az ember- és tehetségközpontú megközelítést viszi sikerre a belső kommunikáció, hogy a híreket és változásokat is pozitív attitűddel fogadják a kollégák.

Tovább

Social media management

A közösségi média térben navigálni egy munkáltatói márkát minden csatornánál izgalmasabb kihívás. A platformok és felhasználói trendek folyamatosan változnak, de a következetesség és az átgondolt tartalom mindig nyer. Mi mindent hozhat a közösségi média, ha nem csak úgy kipipáljuk ezt a megkerülhetetlen feladatot?

Tovább