Impact Works Employer Branding cheklist
4 egyszerű kérdésben mérjük fel, milyen fejlődési irányt és Impact Works megoldást javaslunk vállalata employer brandje számára.
Van-e Önnek munkáltatói márkastratégiája?
Elégedett-e azzal a képpel, ami a potenciális munkavállalói fejében él az ön szervezetéről?
Kellő számmal ismeri-e a potenciális célcsoport az ön szervezetét mint munkaadót?
Tud-e szervezete szellemi errőforrást biztosítani EB kampánycélú márkaaktivitás fokozására?
Köszönjük, hogy velünk tesztelte az employer brandjét!
Válaszai alapján Önnek erre van szüksége:
Brand strategy
A márkastratégia részeként feltárjuk a szervezet kulturális identitását, kialakítjuk a márkapozicionálást, meghatározzuk a márka értékeit, személyiségjegyeit és hangvételét, kialakítjuk az EVP-ket, valamint megalkotjuk a márka arculatát.
Kedvenc referenciánk:
A BT számára készített employer branding stratégiánk nagyvállati kategóriában arany minősítést szerzett az Employer Branding Awardon!
Rebranding
A rebranding keretében – új arculattal, hangvétellel, üzenetiséggel, pozicionálással – frissítjük fel az elavult munkáltatói márkát, csökkentve a szervezeti kockázatok esélyét, növelve a márka piaci erejét.
Kedvenc referenciánk:
A Grundfos employer rebrandingjével ismertté és kedveltté tettük a munkaadót a regionális munkaerőpiacon.
Repositioning
A repositioning keretében felmérjük a munkáltatói márkát, kommunikációs eszközeit, valamint a célcsoport igényeit, és ennek fényében a legrelevánsabb, leghatékonyabb megoldással rakjuk helyre a márkát.
Kedvenc referenciánk:
Az Acelity újrapozícionálásával elértük, hogy javuljon a munkavállalói elégedettség, mérhetően erősödjön a lojalitás.
Brand development
A Brand development keretében kampányokat tervezünk, amikben hiteles, kreatív történetekkel szellemi és emocionális hidat képezünk a márka értékei, valamint a célcsoport vágyai között.
Kedvenc referenciánk:
A Dreher employer brand developementjének segítségével egy közismert és közkedvelt fogyasztói márkát sikerült munkaadóként is megejelníteni a célcsoportok körében.
Brand management
A brand management keretében a projektmenedzsmenttől a kreatív tervezésen át a kivitelezésig, minden eszközünk és kompetenciánk bevetjük annak érdekében, hogy lábra álljon és szárnyra keljen az employer brand.
Kedvenc referenciánk:
A BT villamoshirdetésekkel olyan márkát sikerült megismertetnünk a célcsoporttal, amely kereskedelmi márkaként nem ismert, nem tevékenykedik az országban, kizárólag munkaadói márkaépítésben kell helytállnia.
Alapos igényfelmérést és szolgáltatástervezést személyes konzultáció keretében biztosítunk Önnek.