+36 1 353 6803  I info@impactworks.hu

Díjaink

2016-ban kaptunk felkérést a hazai BT ROC (British Telecommunications Regional Operations Centre) employer brandingjének kialakítására. Több, mint egy éves munkánk eredményeként idén elnyertük a legjobb munkáltatói branding kezdeményezésnek járó (Top Employer Branding Initiative) nemzetközi díjat a CEE Shared Services and Outsourcing Awards-on. Az általunk felépített márkastratégia a régió legjelentősebb szereplőit felvonultató megmérettetésen 8 shortlistre került Közép- és Kelet-európai kezdeményezés között lett kategóriájának legjobbja.

tovább…

Adatokon alapuló tréning megoldásunkkal megnyertük a 2018-as HRKOMM EQ különdíját, ami egy átfogó kultúrakutatás eredményeként született meg. A jó munkáltatói márka a szervezeti kultúra megkülönböztető erényeit emeli ki. Hogy rávilágítsunk ezekre az erényekre, fókuszcsoportos beszélgetéseket szerveztünk gyártósori dolgozókkal, innovatív digitális megoldással kértük ki irodai dolgozók véleményét, és a vezetői csapattal workshopokon fogalmaztuk meg a Grundfos márka munkáltatói EVP-it és social media stratégiáját. Az így kapott eredmények alapján a kékgallérosok számára összeállított kommunikációs tréning szokatlan megoldást jelentett, amely unikálisnak számít ezen a piacon.

tovább…

A BT itthon nincs jelen lakossági szolgáltatóként Magyarországon, de szolgáltatóközpontként (SSC) jelentős munkaadója a magyar piacnak. Munkáltatókénti megismertetésére átfogó kampányt folytattunk. Fókuszában a BT tízéves hazai jelenléte állt, de egy kis csavarral: a következő (újabb) tízéves periódusról, vagyis a jövőről beszéltünk. Ez volt a #next10 kampány. A PR pillér leghangsúlyosabb elemét egy kutatásra építettük. Ez volt a “Z generációs felmérés”, amelyet egy hiteles, magas presztízsű közvéleménykutatóval, a Mediánnal együttműködve bonyolítottunk le.

tovább…